KIN COSMETICS - Prémium minőségű bio hajkozmetika
NIRVEL - Gyógynövényes hajkozmetikumok
VITALFARCO MILANO - Gyógynövényes bio fodrászati termékek
UNIVERLOOK - Antiallergén hajkozmetikai termékcsalád
Cerena Solingen hajvágó ollók, borotva, nyeső
COMAIR - Fodrász eszköz, fésű,kefe,......
PROFESSIONAL Bútor - Fodrász bútor, nagy gépek, fodrász eszközök
Elérhetőség
Elérhetőségeink:
Sikeres Fodrászkellék Kft -- Adószám:13992422219
8175 Balatonfűzfő Nefelejcs utca 7. - Tel: 7-14 ig 20/942 2753 - 20/530 2371 - 14 óra után - 20/337 1605 E-mail: frizura59@invitel.hu
Ha a webáruház kezelése során elakadt, vagy kérdései merülnek fel a hajfesték, vagy egyéb termék használatot, hajfestést illetően, akkor keressen bennünket, segítünk megoldani a problémát.
Ügyfélszolgálat:
Sikeres Fodrászkellék Kft 8175 Balatonfűzfő Nefelejcs utca 7. , 8175 Balatonfűzfő Tölgyfa utca 1. Tel: 7-14-ig 20/9422753 14 óra után 20/3371605 - E-mail: color59@vnet.hu Személyesen – Munkanapokon: Hétfő: 7-20 óra között, keddtől-péntekig 7-14 óra között kereshető fel.
Fogyasztói panaszkezelés:
A fogyasztó panaszait szóban, írásban, és e-mailban teheti meg az ügyfélszolgálatnál.
Az ,, Üzemeltető ( üzlethelyiségben, telephelyen , irodában ) a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet készít – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel. Az ,, Üzemeltető a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt ( üzlethelyiségben, telephelyen , irodában ) szóbeli panasz esetén, helyben a Fogyasztónak köteles átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. Az ,, Üzemeltető, e-mail felhasználásával közölt panasz esetén a Fogyasztónak legkésőbb, az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben az ,,Üzemeltető az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A ,, Üzemeltető a hozzá érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást, e-mail esetében az elküldést jelenti. A panasz elutasítása esetén az ,,Üzemeltető az elutasítás indokáról tájékoztatja a Fogyasztót. A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. a Az ,, Üzemeltető a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást. A panasz elutasítása esetén fogyasztó az ASZF -ben részletezett jogérvényesítési lehetőségekkel élhet.
Elérhetőségeink:
Sikeres Fodrászkellék Kft -- Adószám:13992422219
8175 Balatonfűzfő Nefelejcs utca 7. - Tel: 7-14 ig 20/942 2753 - 20/530 2371 - 14 óra után - 20/337 1605 E-mail: frizura59@invitel.hu
Ha a webáruház kezelése során elakadt, vagy kérdései merülnek fel a hajfesték, vagy egyéb termék használatot, hajfestést illetően, akkor keressen bennünket, segítünk megoldani a problémát.
Ügyfélszolgálat:
Sikeres Fodrászkellék Kft 8175 Balatonfűzfő Nefelejcs utca 7. , 8175 Balatonfűzfő Tölgyfa utca 1. Tel: 7-14-ig 20/9422753 14 óra után 20/3371605 - E-mail: color59@vnet.hu Személyesen – Munkanapokon: Hétfő: 7-20 óra között, keddtől-péntekig 7-14 óra között kereshető fel.
Fogyasztói panaszkezelés:
A fogyasztó panaszait szóban, írásban, és e-mailban teheti meg az ügyfélszolgálatnál.
Az ,, Üzemeltető ( üzlethelyiségben, telephelyen , irodában ) a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet készít – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel. Az ,, Üzemeltető a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt ( üzlethelyiségben, telephelyen , irodában ) szóbeli panasz esetén, helyben a Fogyasztónak köteles átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. Az ,, Üzemeltető, e-mail felhasználásával közölt panasz esetén a Fogyasztónak legkésőbb, az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben az ,,Üzemeltető az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A ,, Üzemeltető a hozzá érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást, e-mail esetében az elküldést jelenti. A panasz elutasítása esetén az ,,Üzemeltető az elutasítás indokáról tájékoztatja a Fogyasztót. A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. a Az ,, Üzemeltető a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást. A panasz elutasítása esetén fogyasztó az ASZF -ben részletezett jogérvényesítési lehetőségekkel élhet.
Speciális Nyári hajápolók a Maximális Védelemért!
Kinactif csomag ajándék strand táskával
Maxima csomag ajándék strand táskával
----
Ajándék ötletek - Hasznos! - Prémum minőség!
Fodrászoknak! - Szárítsa vendégei haját ajándék hajszárítóval!
.......................................
babafej vállakkal
Alakváltó gél spray az egész családnak!
.......................................
...............................
...............................
Ammónia, PPD és Parafinmentes hajfesték argánolajjal.
...............................
Haj esszencia minden hajtípusra
Adja Ajándékba!
...............................
Nirvel szemöldökfesték
Szőke hajfesték
fontos termékekről gyors információ a Facebookon!
a termékek 97%-nál
14 888Ft rendeléstől!
Sikeres Fodrászkellék Kft
8175 Balatonfűzfő Nefelejcs utca 7. - Tel: 20/942 2753 - 20/530 2371 - 14 óra után - 20/337 1605